zaterdag, maart 31, 2012

art journaling

Druk bezig om mijn atelier op te ruimen ik werd een beetje gek van al die doezen met spullen om me heen en de indeling beviel niet meer dus hup alles op zijn kop gezet en alles uitgezocht. Een megaklus waar ik bijna mee klaar ben pff voorlopig wil ik niet meer opruimen ;-). De vogel heb ik bij mijn vriendin Hedwig gemaakt waar ik vorige week gezellig op visite was. Heerlijk in de tuin gezeten en later nog deze pagina begonnen en thuis afgemaakt. De ondergrond is met pan-pastels. De tweede gaat dus over het opruimen in mijn atelier gemaakt met aquarelverf en faber castell stiften en een paar oude rub-ons.


1 opmerking:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Vooral de bovenste vind ik erg mooi...en die onderste: tsja dat opruimen dat wil wat :-P

groetjes, Alie :-)