donderdag, juni 16, 2011

ATC swap



Op mijn kleine yahoo groep een ATC swap georganiseerd. Het koste de post erg veel moeite om alles te bezorgen en twee enveloppe zijn nooit aangekomen. Gelukkig waren de dames zo lief ze nog een keer te me maken. De eerste foto zijn alle ATC `s en de volgende degene die ik heb gehouden en de laatste zijn de ATC tjes die ik heb gemaakt

On my own small yahoo group we had a ATC swap. The post was not very kind and did not deliver two envelopes. Lucky for us the two ladies wher so sweet to make them again.
These are the ones I kept and then the ones I made and a picture off al The atc`s

A

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ze zijn allemaal leuk geworden, stuk voor stuk kunstwerkjes!

Alleen kan ik de eerste 2 foto's niet groter zien, als ik erop klik :-(

Liefs Inge

Marit zei

Wat een juweeltjes zitten er tussen! Prachtig! Geniet van het weekend Linda!