donderdag, juni 03, 2010

closed



Ja de kliniek waar voor ik werkte is dicht, kijk eens hoe ontluisterend onze ruimte er gisteren morgen uitzag. Alle planken met voorbeelden leeg. alles ingepakt in dozen. Alleen mijn stoel staat nog aan de tafel. Weer een werk hoofdstuk afgesloten snif. Nu maar kijken waar ik terecht kom werk nu tijdelijk in Den Haag.
---------------------------This was my work but the closed the rehab and now everything has to move to an other place. this looks so sad

Sorry kan deze afbeelding niet meer recht zetten krijg hem ook niet weg dus helaas even op zijn kant kijken :-D. Het is weer een van mijn Alice in Wonderland projecten die ik voor een swap moest maken.
-------------
Sory I can not turn him around so you have to turn your had to look at it.:-D


1 opmerking:

Marit zei

Alice blijft fascinerend!!! (Ook op z'n kant... hihi) Mooie kaartjes weer!!! En wat rot van je werk... ik hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt. Succes!