zondag, januari 03, 2010

update kamer/room

Het is nog steeds en enorme puinhoop boven in uis. De huiskamer is prima op de kerstboom na die vandaag opgeruimd gaat worden. Op zolder bouwt Joep een muurtje voor zijn motoronderdelen zodat ik daarvoor een nieuwe scrapkamer krijg. Dat betekend een grote volksverhuizing op de eerste en tweede verdieping. Gek wordt ik van al die troep dus van de week maar hard doorwerken met verven etc. Nu maar hopen dat mijn schouders/ rug mee werken.
------------

It is still a big mess in the house. Joep is making a new scraproom for me so that Tom can get mine old scraproom next to his bedroom as a playing room ( yes he is spoiled.....)


1 opmerking:

Unknown zei

Vreselijk he als het overal zo'n troep is. Daar hou ik ook helemaal niet van. Succes van de week met het afmaken van de klus!