zondag, november 08, 2009

Diva

Vrijdag kwam Jacqueline langs eigenlijk toch nog onverwachts dus snel spullen bij elkaar gezocht om elk een leuke Diva te maken na het voorbeeld uit een oude summerset. Dit ismijn Diva geworden
We hadden ook afgesproken om een aPC tje voor elkaar te maken. Ik kreeg de mooie Alice in Wonderland en ik had voor haar het zeepaardje gemaakt.

------
Last friday my Friend Jacqueline visit me unexpected so I grabbed some stuf together for her an myself to make this Diva that I saw in old magazine from summerset.
We also agreed to make APC `s for each other. She made the beauytifull Alice one and I gave her the seahorse.






3 opmerkingen:

Marit zei

OH WOW Linda... ik ben helemaal verliefd op dat zeepaardje... echt geweldig!!!

Anoniem zei

O, wat is ze leuk geworden en ik vond het ook leuk om deze diva te maken. Nog bedankt voor de heerlijk ontspannen dag, deed mij goed en had ik ff nodig.

Francis Paul zei

de diva is een beauty!!!