zondag, juni 14, 2009

MMD dag




Gisteren hadden we de eerste mixed media diva dag in Ede. Het was super gezellig en wat was het leuk om alle gezichten bij de namen te zien. Er werd vooral veel gepraat met elkaar heerlijk gewinkeld bij Joan en ik leerde weer veel van demo`s die gegeven werden.
We hadden voor elkaar ook nog ruilprojecten gemaakt het mocht van alles zijn. Je kreeg dan voor je eigen project een ingepakt project van iemand anders terug. Dit schattige blocknootje kreeg ik Paulien bedankt ik vind hem erg mooiLekkere dingen genoegMet iedereen even kletsen en koffie drinken


Ik was er samen met Jacqueline heen gegaan. Hier zitten we lekker buiten te lunchen. Ja en dan al die mooie werkstukken in het echt bewonderen wat een vresekijke mooie dingen zaten er tussen echt geweldig. Je bleef terug lope nnaar de tafel





Voor Elly de moderator van de groep had ik een fleurige cake gebakken omdat ze jarig was geweest. Bedankt Elly het was een erg gezellige dag.






2 opmerkingen:

Marit zei

Hadden jullie even geluk met ook nog een zonnige dag (dus buiten lunchen!) Ziet er heel gezellig uit allemaal!

Meikoningin zei

Het ziet er erg gezellig uit ! Jullie hebben vast een hoop plezier gehad :) Voor herhaling vatbaar ? ;)