dinsdag, juni 30, 2009

Lazy/Lui

Tja er komt niet veel werk uit mijn handen de laatste tijd. Is het luiheid of een dip. Ik weet het niet. Ik heb voor SIS TV een Alice in Wonderland swap gemaakt. Ik moest hem 7 keer maken dus ja daar ben je wel even mee bezig . Van de week gaat hij op de post.
Daar onder wat kleurwerk met reukloze terpentine bewerkt. En als laatste een lootje wat ik tijdens de COL heb gemaakt.
-----------------

Hi girls I am not bussy at all the last couple of weeks. this is what I have done. Made a Alice in wonderland swap voor SIS TV. Had to make 7 times so this has cost me sometime. I did some colouring and I did a COL ( crop on Line) Thats all :-( It is to warm here and it is the end of school year .





Voor de mixed media dag had ik deze zeemeermin gemaakt om te ruilen.
------------------------
for the mixed media day I mad this mermaid for a swap.



1 opmerking:

Meikoningin zei

Wat een gave dingen allemaal ! En wat een lekkere zomerse kleuren, mooi gewerkt :D