zaterdag, januari 17, 2009

mixed media

Een collega op mijn werk nam afscheidt (pensioen) en aangezien hij zelf ook schildert dacht ik dat het een goed plan was om een canvas te maken. Dit is het eindresultaat geworden. Er zitten allerlei producten van mijn werk op. Ik werk in de verslavings zorg dus je ziet een blaaspijpje van het blaasapparaat, pleisters, gaasje medicijnblad etc etc. Daar op heb ik dus een huis gemaakt omdat hij een huisje in frankrijk heeft. De wolk is gemaakt van een liedje dat erg toepaselijk over bierbrouwen gaat. Ach ja ik vond het leuk om te doen en ik had er veel succes mee.
-----------------------------
Made this collage for a collega. He is stopped working and because he is painting himself I thought it is great idea to do something on a canvas.So this is my collage/mixed media canvas There are all sort of thing s of my work on it. I am woking in a rehab so enought to put on this canvas:-)

2 opmerkingen:

Helga zei

He, Linda, hoe is het ermee? Leuk wat je gemaakt hebt voor je collega.

Mazina zei

Gaaf zeg, je bent lekker bezig geweest!

groeten
Mazina