woensdag, januari 28, 2009

awards


Ik ben toch zo verwend met awards dat ik ze nu tegelijk post de eerste is de engourge award whoehoe dank je wel Eline. Nu mag ik ook 5 mensen deze award geven nou ik hou jullie nog even in spanning moet ze nog even allmaal opzoeken :-)
Marjolijn uit Sweden ze is altijd zo creatief daar geniet ik van.
Ik bewonder haar stempel werk en haar doorzettings vermogen
Fia omdat ik haar wil aanmoedigen om verder te gaan met haar blog. Echt Fia je kan het :-)
En natuurlijk marlies ik zie dat de mojo weer een beetje terug is.

2 opmerkingen:

Audrey zei

Dank je wel Linda!

Fia zei

Een beetje late reactie, maar niet minder gemeend, Dankjewel Linda!
Heb inmiddles de draad weer opgepakt met mijn blog en wat nieuwe foto,s geplaatst!
Misschien zie ik je nog een langskomen??

Groetjes Fia