zaterdag, september 15, 2007

"Walking on the moon"




Zat ik gisteren ineens in de Arena bij het concert van de Police. Echt het was waanzinnig goed ech vet cool, geweldig, kei goed en ik kan zo wel door gegaan. Zoals de titel hier boven al zegt "I was walking on the moon " dat wordt dus ook de titel van de Lo dat snappen jullie wel :-D Ik zat donderdag ochtend de krant te lezen ik las dat de Police er was die avond ohhhh dacht ik vergeten kaartjes te kopen. Ik was vroeger echt een enorme fan van ze en nog steeds, en heb toen ook het concert gezien in de Groenoordhal in Leiden. `s Avond kijk ik na dat ik de documantaire heb gezien van de Police nog even op teleletekst en lees dat er nog kaartjes zijn. Mijn vriend zat achter de computer en ging gelijk zoeken en ja hoor ik kon zo een kaartje kopen via de ticket service heb met de credit betaald en daarna het kaartje uit geprint. Jee wat was ik blij dat ik helemaal vergat om naar mijn zus te bellen of ze mee wilde :-( dus ben ik in mijn eentje geweest maar ik heb geen moment spijt gehad wat een waaaanzinnige show. Ja ze waren oud behalve Sting echt hij zag er met een rimpeltje meer extact zo uit als begin jaren 80 zelfs de zelfde gitaar oud en versleten.
---------------------------------------------------

Wow I bought a ticket just on thursday evening and boy oh boy wat was I happy. The concert was in the Arena. It was realy so great, fabulous, enormouse super cool.... wel you know what I mean :-D
I had the evening of my life really the played so great en Sting looks the same with his old gitaar wow what a guy. Well I don`t tell you how the other s look ;-)

Geen opmerkingen: