zaterdag, mei 19, 2007

De kus/ The kiss


Samen op de foto eigenlijk wilde ik onze korte kapsels op de foto hebben maar dat is moeilijk als jezelf de foto moet maken. Maar ik vond deze ook erg leuk zo. Ik heb er weer een zelf gemaakt vogeltje bij gedaan deze keer van vilt. Kon het niet laten het vogelvirus is toegslagen :)

I just wanted a picture of our hair because we went to the hairdresser. But it is very difficult to make a picture of your self. I Love this picture so I am happy . I have made an other bird this time he is made of felt. I can not stop making birds it is the birdvirus

11 opmerkingen:

Anoniem zei

heel leuk geworden Linda. :-))

groetjes,
Els

Unknown zei

Hij is heel erg leuk geworden. Heel vrolijk.

Anoniem zei

Hij is weer helemaal geweldig Linda!!!!!!!!!

Groetjes,
Bea

Anoniem zei

Hij's weer helemaal geweldig, Linda!

groeten
Mazina

Anoniem zei

Oh, wat erg, dezelfde tekst als Bea, ha ha! Voortaan maar eerst de andere reakties lezen, voordat ik zelf een reaktie plaats!

Mazina

Anoniem zei

wat is die gaaaaaaaaaf joh

Corien zei

Leuk leuk leuk, erg gave kleuren

Anoniem zei

Net wat ik dacht! Weer een echte Linda Sloterdijk. Helemaal geweldig. Dit is weer echt kicken.gr. Wil

Anoniem zei

Leuk jullie twee in het schilderijlijstje. Erg freestyle!

Gr. Jacq

annelies zei

Is weer goed gelukt Linda. Je bent erg productief de laatste tijd. Ik doe mijn best, maar bij mij komt er toch niet veel uit mijn handen. Nog 10 maanden en dan gaat Davey naar school. Jippie! Tijd om te scrappen.

Anoniem zei

hoi zag je vraagje op mijn blog en het zijn beide de stempel en de uil rub-ons van hambly. Ik heb ze gehaald bij www.memorylanescrapbooking.nl

corinnexxx